loading...
*جملات زیبا*
طاها بازدید : 17 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)

 

  • عامه ي مردم روح خود را مي فروشند تا با عايدات آن عمري را با وجدان طي کنند (لوگان پارسال اسميت).  
  • هرگز به دوستانت کاستي هايشان را در جمع نگو چون ممکن است عيوب خود را برطرف کنند اما مطمئنن هيچگاه تو را به خاطر اين تذکر نمي بخشند (لوگان پارسال اسميت).  
  • پول همه چيز زندگي نيست اما مي تواند همه چيز را بخرد (ادموند استاکول). 
    ازدواج عوام، آنان را از شخصيت تهي و از خصوصيات اخلاقي خالي مي کند (رابرت لويي استيونسن). 
  • ازدواج مکالمه ي طولاني دو انسان است که هر ازچند گاه به مشاجره مي انجامد (رابرت لويي استيونسن).  
  • جامعه ي آزاد جامعه اي است که افراد منزوي در آن امنيت کامل داشته باشند (آدالي استيونسن).
  • براي اکثر مردم مرگ در راه اصول آسان تر از زندگي کردن بر اساس آن است (آدالي استيونسن).
  • انتهاي راه، مرگ است ؛ تکامل در انتهاست ؛ هيچ چيز کامل نيست ؛ يک معادله با سه مجهول (جيمز استفنر).  
  • يک مرد بدون زن مثل ماهي بدون آب است اما يک زن بدون مرد مانند يک ماهي بدون دوچرخه است (گلوريا استاين).  
  • بدون تو تحمل بهشت ممکن نيست و با تو دوزخ ديگر مکاني جهنمي نيست (جان اسپارو، سنگ نوشته اش برقبرهمسرش).  
  • تعريف من از ازدواج چنين است: قضيه با دو نفر آغاز ميشود که زندگي را بدون وجود يکديگر غيرقابل تحمل مي بينند و بعد از مدتي به همان دو نفر ختم مي شود که حالا ديگر زندگي را در کنار هم غيرقابل تحمل مي بينند (سيدني اسميت).  
  • عشق مثل باد روده است تا موقعي که در وجود توست خودت را ناراحت مي کند و زماني که ابراز مي شود ديگران را مي آزارد (سرجان ساکلينگ).  
  • اين يک اصل غيرقابل ترديد است: کساني که دائما از شرافت حرف مي زنند از آن بويي نبرده اند (رابرت سرتيس).  
  • هميشه دوست داشتم فرصتي دست مي داد تا فروتني را تمرين کنم اما همواره به خاطر مي آوردم که من مهم تر از آن هستم که اوقاتم را صرف چنين اموري کنم (اسحاق سينگر)
  • انقلاب ستمديدگان را آزاد نمي کند تنها استثمارگران را عوض مي کند (برنارد شاو).  
  • عشق، خطاي فاحش فرد در تمايز يک آدم معمولي از بقيه ي آدم هاي معمولي است (برنارد شاو).  
  • او هيچ چيز نمي داند ولي تصور مي کند وتظاهر مي کند که همه چيز را مي داند، اين تعريف مختصر يک نماينده ي مجلس است(برنارد شاو).  
  • دو تراژدي دردناک در زندگي وجود دارد: يکي اينکه در عشقت ناکام شوي و ديگر اينکه به وصال عشقت برسي(برناردشاو).  
  • زماني که گفتم تا آخر عمر مجرد مي مانم نمي دانستم که آنقدر عمر مي کنم که ازدواج کنم (ويليام شکسپير).
  • تا بحال هیچ فیلسوفی قدم به عرصه خاک نگذاشته که بتواند دندان درد را تحمل کند (ویلیام شکسپیر).
  • هرچه بیشتر انسان ها را می شناسم، سگ ها را بیشتر ستایش می کنم (ایوان شفر).  
  • زمانی که پریان از رقصیدن و روحانیون از گوشه نشینی دست برداشتند، عمر دنیای شاد به پایان می رسد(جان سلدن).
  • واعظ می گوید: چنان کن که من می گویم، نه چنان که من می کنم(جان سلدن).  
  • خداوند، شریر را به اندازه کافی بر تخت نگه میدارد تا فرصت کافی برای توبه کردن داشته باشد(سوفی سگور).
  • برای شاد بودن، تنها به بدنی سالم و حافظه ای ضعیف نیاز داری (آلبرت شوایتزر).
  • در زندگی نه هدفی دارم نه مسیری، نه منظوری و نه حتی معنایی.
  • اما شادم و این نشان می دهد که یک جای کار ایراد دارد(چارلز شولز).  
  • فقرا نمی دانند که تنها دلیل آنان برای زندگی، تمایل ما به تظاهر به برخورداری از فضیلت سخاوت است (ژان پل سارتر).
  • آنان که گذشته را به خاطر نمی آورند مجبور به تکرار آن هستند (جرج سانتایانا).  
  • من مردانی را دوست دارم که مردانه رفتار کنند، قوی و کودکانه (فرانسواز ساگان).  
  • وقایعی مثل انقلاب، تنها شروع جذابی دارند (هوارد ساکلر).  
  • اگر تمامی ما قدرت جادویی خواندن افکار یکدیگر را داشتیم نخستین چیزی که در دنیا از بین می رفت عشق بود (برتراندراسل).  
  • احساس وظیفه در کار نیکو و در روابط آزاردهنده است. انسان ها تشنه محبت اند نه مراقبت برتراند راسل).
  • ترس از عشق، ترس از زندگی است و آنان که از عشق دوری می کنند مردگانی بیش نیستند (برتراند راسل).
  • زندگی خوب، زندگی شاد است، البته منظور من این نیست که اگر شما خوب باشید حتما شاد خواهید بود. منظور من این است که اگر شما شاد باشید خوب زندگی خواهید کرد (برتراند راسل).
  • زن زشت وجود ندارد، تنها زنانی وجود دارند که حوصله نشستن جلوی آینه و آرایش را ندارند (هلنا روبنیشتین).
  • بعد از ازدواج دیگر عشق نیست. تنها زندگی است (رومن رولان). 
  • قبل از ازدواج، مرد قبل از خواب به حرف هایی می اندیشد که شما گفته اید اما بعد از ازدواج مرد، قبل از این که شما حرف بزنید به خواب می رود (هلن رولان).  
  • دختری که ازدواج می کند، توجه جمع کثیری از مردان را با بی اعتنایی یکی از آنان عوض می کند (هلن رولان).
  • منبع:کاریکماتور های سهراب هاشم پور.parzit.blogfa.com
  • *کپی فقط با ذکر منبع*
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 479